Reparaties


Op werkdagen tussen 09:00u en 17:00u kunt u bellen met:

06 - 48 33 33 82


In de avonden, weekenden of feestdagen kunt u bellen met:

06 - 45 979 567


Voor beide nummers geldt: We zijn niet bereikbaar via WhatsApp!


Onze bereikbaarheid is beperkt omdat we in het laboratorium niet altijd kunnen opnemen door werkzaamheden of geluidsniveau. Als we niet opnemen en u spreekt in waar u ons voor nodig heeft, bellen we u terug.

De weekend- en avonddienst is niet altijd beschikbaar, maar we zullen ook dan de ingesproken berichten nabellen om na te gaan of u al geholpen bent, of dat we nog iets voor u kunnen betekenen.

(vakanties kondigen we aan op de welkomstpagina)


We bespreken met u van tevoren:

  • de aard van de reparatie;
  • de oorzaak van het probleem;
  • wanneer u bij ons terecht kunt;
  • de verwachte kosten voor de reparatie;
  • de verwachte duur van de reparatie.

Als we u deze informatie niet meteen kunnen geven, bellen we u daarover terug. In de meeste gevallen heeft u uw prothese binnen een dag weer comfortabel in de mond.

Reparaties dienen bij het ophalen direct te worden afgerekend via een PIN betaling.

U krijgt een nota van ons mee, waarmee u uw eventuele declaratie bij de zorgverzekeraar kunt indienen. Schrijft u daar uw geboortedatum en/of uw verzekeringsnummer op, om de afhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het hangt van uw verzekering af of u de kosten (deels of volledig) vergoed zult krijgen.


Zorg er a.u.b. voor dat u de prothese schoongemaakt in een zakje bij ons aanlevert. Als u nog geen patiƫnt bij ons bent, dan ook graag voorzien van een papiertje met uw n.a.w. gegevens en geboortedatum.

Als de prothese niet gereinigd bij ons wordt ingeleverd worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht. (Denkt u ook aan het verwijderen van eventueel plakmiddel)